perjantai 22. helmikuuta 2013

Tunnustus

Voi jukupätkä. Nyt mie täällä punastelen ja olen ihan tohkeissani. Cafe Mea Maria-blogista putkahti minulle tunnustus....
Halaus, rutistus ja suuri kiitos Annelle, joka sen minulle myönsi. Se on miun ihkaensimmäinen ja oon kyllä nyt iloinen! Käykääpä muuten katsomassa Annen blogista mitä kaikkea ihanaa saa aikaan tilkuista!



Samantein kun vastaanotan tämän kauniin tunnustuksen, laitan sen myös kiertämään ja tuottamaan toivottavasti iloa myös toisille!

Tättärättättääääääääää, torventöräytyksiä ja tunnustus lähtee seuraaville blogeille:







...ja.... vielä olisi vaikka kuinka monta blogia, joita ihailen ja tuon kauniin tunnustuksen vielä haluaisin antaa.
Mutta nyt tehdään niin kuin säännät sanoo.

Nykyisin minulla on hyvin vähän aikaa päivitellä omaa blogiani ja ilokseni olen aina välllä täällä piipahtaessa huomannut uusien lukijoiden liittyneen joukkoon. Olette kaikki lämpimästi tervetulleita!

1 kommentti: